مسیحامسیحا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرامشم تویی پسرقشنگم

زندگی مامی

1394/7/29 2:46
نویسنده : سمن جون
88 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان امشب باهمدیگه رفتیم هییت البته خاله شبو و خاله شهلا جونم بودن همینطور کیانا و شایان و کیانمهرو مهیار جونی بین همه اینا عاشق ابجی کیانایی قربونت بشم که اینقد خوش سلیقه ای عشق مامانخوشمزه امشب شب شهادت حضرت علی اصغر بود هفت سال نذری دارم برا عزیز دلم 72تا شیر و کیک که امشب خاله سودابه جون زحمت پخش کردنشو کشیدنقلب امشب بهترین شب زندگیم بود

سرت رو سینم بااون لباس خوشگلت علی اصغرم تو بغلم بود و من رو ابرا بودم اشک می ریختم و خدامو شکر میکردم بابت وجود نازنینت همه کسم ماچ 

 

اینم عکست سوار بر گهواره علی اصغرغمناک

 

اینم قبل رفتن به هییت که خونه خاله شبو جون مشغول میوه خوردن بودی جیگرگوشه م

 

 

اینم بعد هییت که اومدیم خونه و من حمومت کردم زندگیم اونم تو سینک ظرفشویینیشخند

 

 

فدات بشم عشقم که اینقد عاشق آب تنی کردنیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)