مسیحامسیحا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرامشم تویی پسرقشنگم

مرد کو چکم

1394/7/26 3:27
نویسنده : سمن جون
60 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 6 ماهه شدی محبت زبونم قاصره پسرم از اینکه بگم تا چه حدددددددددد شادم که هستی تو مثل یه معجزه وارد زندگی ما شدی درست جایی و زمانی که لازم بود بیای خدا لطفشو شامل حال ما کرد و تو قدم گذاشتی روی چشمای مامحبت خوش اومدی عزیزترینممحبت بابایی میگه یه جور عجیب غریبی دوستت داره ولی نمی تونه بگه چجوری درکش می کنم چون منم معتقدم تو رو یه جور عجیب غریبی دوست دارم که قابل گفتن نیستمحبت

امروز واکسن 6 ماهگی رو زدی  بوسبا وزن 8 کیلو و قد 67 و دور سر 43 جشنبرای من خیلی سخت بود فشارم داشت میفتاد کلی گریه کردم آخه اصلاااا و ابدااا طاقت گریه تورو ندارمغمگین تو مثل همیشه مثل یه شیر مرد با واکسن مقابله کردی حتی وقتی آمپول رو زد اصلا گریه نکردی فقط وقتی مواد رو ریخت یه کوچولو گریه کردی و من اون لحظه می خواستم بمیرمگریهخانمای اونجا مسخرم میکردنخطاولی برام مهم نبود توی دنیا فقط تو و شادی تو عزیز دل مهمهمحبت اومدیم خونه عین روزای قبل به بازی و شیطونیات ادامه دادی راستش تصور بدتری از این واکسن داشتم ولی یادم رفته بود پسرم یه قهرمانه و با همه ی بچه های دنیا فرق دارهفرشتهفرشته کوچولوی من هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت دیگه گریه نکن تا من زندم نمیزارم گرد ناراحتی و غصه روی صورت مثل ماهت بشینه عزیزکممحبت

الانم لالا کردی و من دارم برات می نویسم و البته مراقبم که یه وقت زبونم لال تب نکنی یکم دیگه بهت قطره استامینیفون میدم و خودمم میرم توی بهشتم " وسط دوتا مرد که عزیزترینای زندگیمن لالا می کنممحبت

 عاشقانه دوستت داریم پسرکم" نگرانی امروز بابات کم از من نبود اینو از چشماش می خوندم ولی مثل همیشه عین کوه استوار کنارم بود تا من خودمو نبازم" مسیحا پسرک عزیزتراز جونم اینو همشه و همیشه آویزه گوشت کن پدر تو بهترین مرد دنیاست هیچ چیز دیگه ای در وصفش نمی تونم بگم اون صبورترین بااحساس ترین و دوست داشتنی ترین مرد دنیاس" همیشه قدرشو بدون عزیز دلم. پدر تو عشق منه دلیل بودن منه و من به جرات میگم اولین مردیه که تااین حد عاشقش هستممحبت و آخرین مرد زندگیمم تویی کوچولوی دوست داشتنی منمحبت

 

6 ماهگیت مبارک قند عسلممحبتجشنبوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایسو
26 مهر 94 14:30
مسیحا جوونم شیش ماهگیت مبااااارک .انشاله زیر سایه مامان و بابای مهربونت 120سال ب سلامتی زندگی کنی خوشگلم