مسیحامسیحا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرامشم تویی پسرقشنگم

روزهای خوش بارداری

1394/7/21 17:30
نویسنده : سمن جون
28 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین دوره زندگیم" تا هفته 7 هیچ علایمی نداشتم و این یکم منو میترسوند از اون به بعد به طور خفیف حالم بد میشد اونم عصرا تا ساعت 9-10 شب در کل حالم خوب بود و فوق العاده خوش اشتهاخندونک مدام باید چیزی میخوردم  همش منتظر بودم مث بقیه خانمای باردار عق بزنم ولی مثل اینکه خبری نبود تا هفته 15 حالم به همین منوال بود از اون به بعدم کلا خوب شدمراضی حالا فکر نکنی همش خوش خوشان بود حس حالت تهوع داشتن از خود حالت تهوع بدتره بعللللهخواب آلودجدای از اون امان از استرس واای استرس کشت منو از بس که رو شما جیگر گوشه حساس بودم من محبتجنبه قشنگ دیگه ش فوق العاده مهربون شدن بابایی  بود البته بابا جونی در کل محشره ولی اون روزا دیگه خیلی رویایی بودخوشمزهنمیزاشت مامانی حتی یه کار کوچیکم کنم همه زحمتا پای خودش بود و تا الانم همچنان مهربونیاش ادامه داره از همینجا ازت تشکر میکنم  عشق منمحبتعاشق شما پدر و پسرم منبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)